Sunday, May 11, 2014

Rancangan Cuti Sekolah Mei-Jun

teks: magdalina selamat
foto:dr genius club, carian google

Bismillah. Alhamdulillah.

Cuti sekolah Mei-Jun akan bermula tidak lama lagi. Pastinya waktu cuti sekolah  begini , suasana di rumah akan riuh rendah dengan anak-anak. Anak-anak pada waktu itu pun sudah habis peperiksaan pertengahan tahun. Selain dari balik kampung, berkelah dan melancong, apa perancangan ibubapa untuk anak-anak ye?

Cuti sekolah ini, jika tidak ada rancangan untuk anak-anak apa kata sertakan mereka ke program pengembangan minda dR Genius Club - Bengkel Mengaktifkan Otak Tengah. Setidak-tidaknya ada juga kepelbagaian dalam aktiviti cuti sekolah mereka nanti.




Bengkel satu hari mengaktifkan otak tengah DR Genius Club terbuka kepada anak-anak berumur 6-17 tahun.  Tempat bagi peserta adalah terhad kepada 20 orang setiap sessi bengkel.  Oleh itu sesiapa yang mendaftar awal, dialah yang akan mendapat tempat.

Setiap pendaftaran hendaklah disertakan dengan caj pendahuluan sebanyak rm50 seorang, dan dibayar selewat-lewatnya 7 hari sebelum tarikh kelas bermula. Caj pendaftaran ini tidak akan dipulangkan sekiranya penyertaan pada tarikh yang diingini dibatalkan. Tetapi nama peserta akan kami simpan untuk sessi bengkel yang selanjutnya.

Bengkel pada cuti sekolah kali ini amat istimewa kerana ibu bapa dan para peserta akan diperkenalkan serba sedikit tentang bengkel geniusmath yang bakal diadakan diseluruh Malaysia tidak lama lagi. Geniusmath adalah satu kaedah mengira pantas tanpa sebarang alat iaitu tanpa kalkutator, tanpa sempoa dan tanpa jari. Ini adalah antara salah satu cabang program pengembangan minda dalam misi kami mencapai matlamat untuk membina generasi yang mempunyai minda genius dan kreatif, InshaAllah.




Dalam siri bengkel cuti sekolah ini nanti, akan terdapat juga jualan coklat minda anti stress dan pati bunga yang dirumus khas untuk meningkatkan fokus anak-anak. Makanan yang sihat penting bagi perkembangan otak dan sangat membantu dalam pembelajaran anak-anak kelak.


Keterangan tentang bengkel terkini di Kuantan

Tarikh : 7 Jun 2016  (Hari Sabtu)
Masa : 9 am - 5 pm
Kategori : Umur 6-17 tahun

Makan minum, fail dan sijil disediakan.

Pendaftaran untuk tempat dan sebarang pertanyaan boleh hubungi

pnmagdalinaselamat@gmail.com
0139926720

atau

kasehuwais@yahoo.com
07-8822316 / 0167136072

Semoga perancangan bengkel ini akan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segala urusan.




Amin, semoga bertemu kembali.


No comments:

Post a Comment